ТОҶИК МИСЛИ М.САДРИДДИН КАЙ БЕШАРАФ БУД?2-02-2021, 10:50
Хабарро хонданд: 215 нафар
Назарҳо: 0
Нангу номус барои ҳар марди тоҷик бузургтарин арзишест, ки барои нигоҳдошти он агар сар ниҳад ҳам, шараф раҳо намекунад. Марди тоҷик аз қадимулайём бонангу номус ва бошараф буду ҳеҷ гоҳ намегузошт, ок адо номусро андак гираду зонунишини дигарон шавад, дар зиндагӣ радди маърака ва номаш ба лаънат ёд гардад. Ливотагарӣ, бачабозиву беномусӣ барои марди тоҷик ҳамеша баробари марг ҳисоб мешуд, вале имрӯз дар мисоли бархе ба ном мардҳо, амсоли Муҳаммадиқболи Садриддин, ки худро на танҳо мухолиф мегиранду дар кишварҳои аврупоӣ панаҳ бурда, шарму ҳаё, имону виҷдон, инсофу поктинатӣ ва нангу номуси худро гум кардаанд, балки барои маишати чандрӯзаи худ ватану миллат ва ҳатто худро фурӯхтаанд, ливотагарӣ боиси шараф низ ҳаст. Тахмин мезанам, дар ҷамъияте, ки транссексуализм рушд кардааст, ин “голубой” ҳоло худро намоишкорона ба маърази ташхису тамошо низ гузоштааст, то ҳамчун амрадбаччаи таҷовузшудаи қумандонҳои афғонӣ паноҳгоҳи сиёсиш диҳанд. Аз дасти нафаре, ки миллату давлату ватан ва шарафашро фурӯхтааст, ҳаргуна пастӣ меояд. Бешараф падар кард… Чанде пеш филми ҳуҷҷатии “Бешарафӣ”, ки тавассути каналҳои телевизиониву шабакаҳои маҷозиву иҷтимоӣ намоиш дода шуд, пурра ниқобро аз чеҳраи М. Садриддин бардошт ва ӯро ба ҳамватанон наздиктар шиносонд. Филми мазкур исбот намуд, ки М. Садриддин, ки аз минбарҳои ташкилнамудаи хоҷагони хориҷиаш баромад карда, аз номи Худову Паёмбар гап мезанад, дар кӯдакӣ дар назди 1 идда муллову қумандонҳои афғон таълим гирифтааст. Тавре аз гуфтаҳои шоҳидон бармеояд, падари М.Садриддин бо пули дуздӣ фарзанд ба воя расонида, писари 12-13 солаашро ба мулло Шарифи афғон бовар карда супоридааст. Ҳамон вақт қумондон – Ғулом писари ӯ Муҳаммадиқболи 12-соларо маъқул карда, аз Мулло Шариф бо пули калон харид. Аз маъхазҳои таърихӣ маълум аст, ки дар байни мардуми афғон “бачабозӣ” барин хислати ғайриахлоқӣ хеле зиёд дида мешавад ва М.Садриддин ба доми қумондонҳои ифротии афғон афтодаву аз ӯ ба ҷойи зан истифодаи шаҳвонӣ мекардаанд. Чаро падар ӯро дар кӯдакӣ фурӯхтаву садди роҳи ин амали беақлонаи писар нашуд? Зеро тарбияи волидайн мелангид! Воқеан ҳам падари ин марди заншударо Худо зад. Ӯ дар Варшава дар 1 беморхонаи кӯчагӣ фавтид ва писари “голубояш” ба ҷанозааш наомад ва ҷасади мулло Садриддинро чун саг дар крематория сӯзонда, хокистарашро ба бод доданд. Фикр мекунам, ин тақдир насиби ҳама ба ном евро-муллоҳои наҳзатӣ хоҳад гашт: Калтаки Худо садо надорад, Баъд аз заданаш даво надорад!!! Эй, мардум! Боз чигуна Худо шуморо занад, то бидонед, ки Худо аз шумо кайҳо рӯ тофтааст? Магар сӯхтани ҷасадҳоятон далели беимониву бехудойии шумо нест? Ҳаст ва инро нек медонед! Ҳайфи ту! Маълум мешавад, ки ин ҳама доду фарёд ва фитнаандозиҳои М.Садриддин зери пардаи дин ба хотири тоза намудани фиттаи давраи наврасиву ҷавониаш будааст. Яъне, ин бешараф мехоҳад, ок а фитнаангезиву туҳмат ба дигарон худро чун мусичаи бегуноҳу фаришта поку беолоиш нишон диҳад. Дар ҳоле, ки ҳеҷ каҷрафтории инсон аз хотираҳо зудуда намешавад! Хусусан, сифатҳое, ки М.Садриддин ба он ороставу пероста будааст, агар нисбати бешарафтарин инсон, сарфи назар аз мансубияти мазҳабию динӣ, гуфта мешуд, маргро бар зиндагӣ авло медонист. Агар М.Садриддин воқеан мард мебуду нангу номус ва шарафу ҳаё медошт, кайҳо даст ба худкушӣ мезад, зеро барои мард аз ин дида амали нанговаре нест! Вале ӯ ба хотири идомаи “бачабозӣ”-аш сукунат дар яке аз кишварҳои Аврупоро авлотар донист… Ҳайфи ту! Ҳизби наҳзат ё лутиҳо? Аз садои баландтаршудаи ин бешарафи зонунишини радди маъракаву эҳёгари ливотагариҳои қавми Лут дар чанд рӯзи ахир метавон 2 хулоса баровард: 1) М.Садриддин ба ин кор чунон одат кардааст, ки дигар онро 1 кори маъмулӣ-на айб, балки ҳунар медонад ва шояд аз ин кор фахр ҳам кунад; 2) Дар мамлакате, ки ӯ қарор дорад, ҳаммаслаконаш зиёданду ба чунин корҳо арҷ мегузоранд, ҳатто гоҳ-гоҳе паради рангаи (гейпарад) худро ташкил мекунанд. Ва бегумон М.Садриддин аз иштирокчиёни фаъоли чунин парадҳои ранга аст. Ин гуна пастиву бешарафии М.Садриддинро дида, кас дар андеша меафтад, ки ҳизбе, ки нухбагонаш “шогирди мактаби бачабозӣ ва аз пайравони қавми Лут”-анд, чи гуна даъвои ҳизбият ва аз номи дини мубини Ислом, ки ашаддитарин душман ба чунин корҳои бешарафист, баромад мекунад? Суолест, ки ҷавоб мехоҳад! Аввал гиребони худ бӯй кун Аҷибаш ин аст, ки аъзои ин ҳизби бешарафони беномус қудрату тавони нигаҳ доштани номуси худро надоранду бӯйи бадкориҳояшон аз ҳар тарафе баромада истодааст, боз дар мавриди масъалаҳои сиёсии байналмилалӣ ва рӯйдодҳои дигар кишварҳо изҳори назар менамоянду пойи худро ба пойи Навалнийи рус дароз карда, номуваффақии худро ба Ҳукумат рабт медиҳанд. Вале аъзои ин ҳизби дурӯғин, алалхусус раҳбари ин ҳизби террористӣ бояд ин воқеиятро эътироф намоянд, ки мардум онҳоро қабул Н-А-Д-О-Р-А-Н-Д!!! Ба вежа баччабозонро! Ва агар Навалний фаҳмад, ки чанд намояндаи қавми Лут ӯро пуштигирӣ мекунанд, дар зиндорн худкушӣ мекунад. Зеро бо ҳама камбудаш, ӯ лавотагарой-голубой нест ва “Русский Марш”, ки таъсис дода буд, агар аз як тараф мусалмону сарсиёҳонро мекуфт, пас аз ҷониби дигар голубойҳои русиро шикор мекард. Ба таърихчаи зиндагониш назаре дӯзед, мӯҳтарам аъзои ҳизби номардон… Имрӯз ошкор гашт, ки роҳбарони ин ҳизб дар баробари сифати хоинӣ боз ба сифати қавми Лут ороста будаанд ва ҳеҷ Тоҷике намехоҳад рӯйи бачабозу бачабозишударо бубинад, чи расад ба сухани ӯ, ки гӯш диҳаду пайрави ӯ гардад. Имрӯз барои ҳама мардуми тоҷик маълум аст, ки роҳбарони ин ҳизби террористӣ “мактаби бешарафие”-ро гузаштаанд, ки барояшон ҳеҷ чизе арзиш надорад, на Ватану на Миллату на Падару на Модару на…на… –и дигар! Илова бар ин, роҳбари ин ҳизби мамнуъ М.Кабирӣ сиёсати имрӯзаи Ҳукумати Федератсияи Россияро манфӣ ва коррупсионӣ хонда, Президенти Россия В.Путинро диктатор номида, блогери рус, оппозитсионер Навалнийро бо дастур ва супориши хоҷагони хориҷиаш 1 қаҳрамон, сиёсатмадор, ҷасуру бебок, шахсияти байналмилалӣ муаррифӣ менамояд. Ӯ боре аз ҳоли муҳоҷирони тоҷик, ки ризқи худро маҳз дар Россия ёфтаанду ба хотири 1 бурда нон ранҷи ғурбатро мекашанд, андешае кардааст? Боре фикр мекунад, ки муҳоҷирони тоҷик ба мисли ӯ ва дигар ҳаммаслаконаш нестанд, ок а ҳар рӯсиёҳӣ пулу моле пайдо намоянд, балки ҳар чи онҳо меёбанд бо ранҷи дасту арақи ҷабин аст! М.Кабирӣ, ки худ дар ҳалли мушкилоти оилавӣ ва зану маъшуқаҳояш оҷиз аст-зӯраш намерасад, ок адом рӯ, нерӯ ва қудрат проблемаҳои ба гуфтаи худаш 2 миллион муҳоҷири тоҷикро (ин рақам дуруғ аст!) дар Россия ҳал карда метавонад? Ҷаноби Кабирӣ! Беҳтараш аз пайи аҳли оилаву маъшуқаҳоят шав, ки фардо ба дасти Муҳаммадиқбол барин занмизоҷони бойи галу (галу дар лаҳҷаи Ғарму Дарвоз ба маънии бе ақлу бе шараф омадааст) ё худ галу-бой наафтанд… PS: Пешниҳод дорам, сар аз ин рӯз пешванди номи муқаддаси Муҳаммад аз ном ва пасванди Дин аз насаби ин голубой вардошта шавад ва ӯро ҳамту “Садри Иқболи баччабозҳо” номгузорӣ кунем!
К.Каримов, омӯзгори МТМУ №10, ш.Душанб Бознашр аз СССР.tj |
Хонандаи азиз, ба сомона Шумо ҳамчун истифодабарандаи қайднагардида ворид гардидед. Аз ин рӯ, барои пайдо намудани имкониятҳои бештари сомона ба Шумо тавсия медиҳем, ки худро ба қайд гиред ва ё бо номи қайдшудаи худ вориди сомона гардед.